söndag, november 3

BLACK AND WHITE

I skrivande stund sitter jag och njuter av att solen lyser rätt på mig, uppskattar verkligen när solen sticker fram och hälsar på nu på hösten. Man får en sådan energikick! Sista dagen på lovet idag lite blandande känslor över det, så synd att jag inte utnyttjade veckan som jag ville men nu längtar jag tillbaka till skolan och rutiner. Haha ingen som håller med mig om det kanske… Men jag mår så mycket bättre när jag gör saker. Har fortfarande massa plugg kvar att göra så jag lär sitta här hela dagen och fixa med det.

Well, igår var jag i staden med familjen och efter träffade jag min fina kusin. Vi var ute och fotade en stund men jag fick inte till det, bättre lycka nästa gång! Istället drog vi och kollade på hockey riktigt kul ju! Åh vad jag saknar att sporta nu… Haha aja får väl fortsätta här, hoppas ni haft ett bra lov ;)

2 kommentarer :

  1. Hejsan jag har 2 tävlingar som pågår i min blogg 1 är helgensblogg som snart avslutas ikväll passa på och kika in om det är något för dig direkt länken är http://www.nattstad.se/ahlm/helgens-blogg-10699753
    Jag har även en annan tävling där du ska fota, mer om fototävlingen hittar du här:http://www.nattstad.se/ahlm/fototavling-10695786

    Ha en super bra dag och hoppas du är med i nån av tävlingarna! =)

    SvaraRadera
  2. haha känner igen mig, man blir nästan lite sur på sig själv när man inte har gjort så mycket

    SvaraRadera

♥Jag fotar med en Sony a 77.
♥Alla bilder är redigerade i photshop cs5
♥Jag gör inga länkbyten eller bloglovinbyten.
♥Jag deltar gärna i tävlingar men övrig reklam, nej tack!
♥Undrar du något? Fråga på! :)