måndag, november 4

HERE I GO AGAIN

Instagram @ Fiffizzz
Idag har jag varit lite upptagen så jag har inte hunnit kika in här! Efter skolan så drog jag och tränade och sen har jag pluggat hur mycket som helst, vi ska ha matteprov i morgon och det är inte direkt min grej så vi får se hur det går… Eh -.- Vi ska även ha Idrottsprov i morgon och 2 andra prov i veckan så jag har att göra kan man säga! Men det är på ett sätt väldigt kul! Har äntligen fått fixat med domänet, goolge ringde idag det var någon snubbe från Canada, väldigt lärorikt! Haha. Flytten sker nog i veckan men hela mitt arkiv är inte med på den nya bloggen…Så ni vet det. Ska fixa lite med bloggen och sen blir det ett avsnitt av oth innan läggdags. Myzzz. Xoxo ;) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

♥Jag fotar med en Sony a 77.
♥Alla bilder är redigerade i photshop cs5
♥Jag gör inga länkbyten eller bloglovinbyten.
♥Jag deltar gärna i tävlingar men övrig reklam, nej tack!
♥Undrar du något? Fråga på! :)