tisdag, november 5

ROSA PIFFAR ALLTID UPP

Uppdate: HÄR hittar ni länk hur "skyddet fungerar"
Köpte ett tangentskydd i Lördags. Alla tror att jag har suttit och klistrat fast rosa tangenter… Haha. Ni hittar det på Kjell & company för 50 kr! Lite jobbig att skriva i början men man vänjer sig så småningom. Varit super trött idag för jag kunde inte somna igår, därför har jag legat och kollat på oth hela eftermiddagen. Tills Emil ringde! Åkte med han in och hämtade han körkort… Så det blev en liten moppe sväng med, härligt! Lite senare kommer Alice hit som vanligt och då blir det mys, tjena vad jag använder ordet "mys"… Sorry! Hoppas ni haft en bra dag - Kram ;)

1 kommentar :

  1. har funderat på att köpa sånna med går dom att ta bort ta bort utan märken?

    SvaraRadera

♥Jag fotar med en Sony a 77.
♥Alla bilder är redigerade i photshop cs5
♥Jag gör inga länkbyten eller bloglovinbyten.
♥Jag deltar gärna i tävlingar men övrig reklam, nej tack!
♥Undrar du något? Fråga på! :)