onsdag, november 6

LYCKA FÖR MIG

Här ser man liten ut ja!
Känner mig så glad idag! När jag kom hem från skolan så satt jag och pratade med mamma i flera timmar så otroligt kul! Jag har hunnit fixa ännu mer med den nya bloggen och jag har så mycket planer framöver så jag tror detta kan blir sjukt bra. Fått flera jobberbjudanden också, min verksamhet rullar på och skolan rullar på den med. Dessutom har jag något att se fram emot, på fredag t.ex då ska jag vara barnvakt för mina kusiner, sjukt att jag längtar efter det eftersom barn är inte direkt mitt största intresse men vi ska iallafall baka hemmagjord pizza, äta massa gott, kolla på film och bara njuta. Sen bär det snart av till Thailand, lite impulsivt bestämt, ska bli helt underbart att komma iväg till värmen asså... Längtar! Om ni känner er depp idag, tänk efter, alla har vi något att vara tacksamma över eller se fram emot! Alla har vi pissdagar då man vill krypa under täcket och bara stanna där hela dagen men tro mig, det finns något bra i varje dag om man bara tänker efter. ;) 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

♥Jag fotar med en Sony a 77.
♥Alla bilder är redigerade i photshop cs5
♥Jag gör inga länkbyten eller bloglovinbyten.
♥Jag deltar gärna i tävlingar men övrig reklam, nej tack!
♥Undrar du något? Fråga på! :)